Gå til hovedindholdet

Arbejdsgiverens tjekliste - samarbejde om arbejdsmiljø i virksomheder med 10-34 ansatte

Denne tjekliste giver dig som arbejdsgiver et samlet overblik over de pligter, der er gennemgået i denne vejledning. Tjeklisten kan bruges som et værktøj til at sikre, at du har husket det, du skal ift. samarbejdet om arbejdsmiljø, herunder oprettelse af en arbejdsmiljøorganisation (AMO).

Oprettelse af AMO

4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet

AMO’s opgaver og uddannelse

4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet

Andet

4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet

Henter PDF