Online APV

Værktøjet henvender sig særligt til mindre virksomheder med under 10 medarbejdere, men kan også være til nytte for større virksomheder.

Virksomheden logger på med NemID, udarbejder indholdet direkte i handlingsplanen og gemmer APV'en online. Det er kun virksomheden selv, som har adgang til APV'en.

Fordele for virksomheden ved at bruge Online APV:

  • Let at lave APV ud fra 3 simple trin
  • Sikker adgang med NemID
  • Alle oplysninger gemmes online
  • Nemt at rette i APV'en
  • Overskuelig handlingsplan, som er nem at printe
  • Mulighed for at give medarbejdere adgang.

Kom godt i gang med Online APV

Log på Online APV med virksomhedens NemID (nøglekort/nøglefil) og gennemgå de 3 trin:

  1. Tilføj jeres arbejdsmiljøproblemer i handlingsplanen. Beskriv, hvor på arbejdspladsen problemet findes, hvad problemet er, hvordan det vil blive løst, hvem der er ansvarlig og hvornår problemet skal være løst.
  2. Udfyld APV-oplysninger og forklar, hvordan I har indtænkt sygefravær i APV’en, og hvordan medarbejderne har været inddraget i APV-processen. Det er vigtigt, at medarbejderne er inddraget i alle faser i APV-processen. 
  3. Handlingsplanen er nu færdig og skal gøres tilgængelig for alle medarbejdere. Klik fx på "Udskriv handlingsplan", og opsæt den et synligt sted i virksomheden som fx en opslagstavle i frokoststuen.

Log på Online APV (log ind med virksomhedens NemID)

Brugermanual til Online APV (pdf)