Kom godt i gang med Arbejdsmiljø i din virksomhed

Du skal bruge Arbejdsmiljø i din virksomhed (ADVI), når du kommunikerer med Arbejdstilsynet om en konkret sag, fx hvis din virksomhed har fået et påbud efter et tilsynsbesøg eller du ønsker at svare på en skriftlig høring.

Portalen Arbejdsmiljø i din virksomhed (ADVI) giver overblik over de tilsynsforløb og frister, din virksomhed har i forhold til Arbejdstilsynet. Med den rigtige adgang kan du se alle virksomhedens p-enheder (produktionsenheder).

På Arbejdsmiljø i din virksomhed (ADVI) kan du:

  • se kommende tilsyn
  • forberede dig på et kommende tilsynsbesøg
  • se status på påbud og andre reaktioner
  • holde styr på udestående frister
  • søge om forlængelse af en frist

  • svare på en skriftlig høring efter et tilsyn
  • meddele Arbejdstilsynet, hvordan et påbud er efterkommet
  • få besked, når Arbejdstilsynet har accepteret jeres løsning på påbuddet

  • få overblik over virksomhedens tilsynssager
  • se aktive og afsluttede sager for de seneste 5 år.

Få adgang til Arbejdsmiljø i din virksomhed

For at få adgang til Arbejdsmiljø i din virksomhed (ADVI) skal du have en NemID medarbejdersignatur med særlige rettigheder.

Det er din virksomheds NemID administrator der bestiller og tildeler rettigheder til en medarbejdersignatur. En medarbejder kan få adgang til en eller flere p-enheder (produktionsenheder) eller til hele virksomheden.

Log på Arbejdsmiljø i din virksomhed (ADVI)

Få hjælp til log ind på Arbejdsmiljø i din virksomhed (ADVI)

Video om den nye selvbetjeningsløsning Arbejdsmiljø i din virksomhed